Subject: DIGIT 2025 koordineerimine
From: Mart Lättekivi <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 11:36:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Korraldan koostöös MTÜ STARTUP DAYga 9. mail toimuvat DIGIT konverentsi 
Tartu Kammivabriku tehasehoones ja klubihoones. Seoses ürituse toimumisega 
sooviksime kooskõlastada teiega sündmuse.

Ürituse ettevalmistus toimub 8. mail.
Üritus avab uksed külalistele 9. mai hommikul kell 9:00 ja uksed suletakse 
17:30.
Orienteeruv osalejate arv: 500 inimest
Üritusel ei kasutata pürotehnilisi lahendusi ega lõhkevaid materjale. 
Tagatud on toitlustus ja tasuta vesi.

Ürituse tehnilise plaani koos Kammivabriku tehasehoone evakuatsiooniskeemiga 
leiate manusest.

Korraldustiimile on antakse edasi juhised tegutsemaks hädaolukorra puhul. 
Tulekahju tekkimise korral teostatakse esmane kustutus Kammivabriku hoonete 
orgaaniliste vahenditega.

Palun andke teada, kas soovite veel midagi täpsustada.

Tervitades

Mart Lättekivi

Produtsent

Kolm Õuna

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5660 4393

  <https://tracking.getmailbird.com/OpenTrackingPixel/?messageId=[email-masked]&senderHash=3ADB97D1AE2AB532C3FB6990BDEDA8D44CCE1055BDCEB05779B49F6BA4AACE37&recipientHash=212597BBBF9D79ACF1DF13BFF40346D4F1C3F969B119AE5955ADF3E928CAD15E&internalId=747584ed-a117-4113-a514-78e0ae445ae1>